Youtube Facebook Tinklapio medis Neįgaliems

Atvirų pamokų diena „Gerosios patirties sklaida“

                            Puiki galimybė mokytojams tobulėti bendradarbiaujant yra individualios atviros pamokos klasėje su kito mokytojo mokiniais. Svarbiausia, kad tai būtų naudinga pirmiausia mokiniams, kad ne tik atsivertų galimybė dar daugiau skatinti mokinių mokymąsi, bet ir mokytojai galėtų betarpiškai dalintis savo gerąja patirtimi su kolegomis, atnaujinti savo žinias, taikyti naujus mokymo metodus. Šių metų lapkričio 15, 17 dienomis klasėse atviras fortepijono pamokas su kito mokytojo mokiniais vedė mokytojos A. Aleksandravičiūtė, M.Bilkienė, V. Jasudėnaitė, R. Milašiūtė-Drungilienė, R. Podprugina.

                             Atvirų pamokų nebūtina demonstruoti salėje visiems kolegoms, nes tai individualioje pamokoje sukelia didesnį stresą mokiniui, kas trukdo jo dėmesio koncentracijai, greitesniam žinių įsisavinimui. Todėl yra pasirinktas uždaresnis būdas – atviros pamokos klasėje, kur mokytojas dirba su kito mokytojo mokiniu. Tai nėra taip paprasta, nes mokytojas iš anksto nenumato, kaip mokinys pasiruošęs, kokios jo technikos galimybės, kokia atmintis, mąstymas, gabumai, charakteris, į ką reikės daugiau atkreipti dėmesį.  Pamoką stebi mokytojas, su kurio mokiniu yra dirbama.

                             Labai svarbu, kad mokytojai tokiose pamokose jaučia pagalbą vienas kitam ir betarpišką, kolegialų bendravimą.  Ne taip dažnai šiandien sutinkame geranoriškai kritišką kolegą, norintį palaikyti mokinį ir mokytoją, kad jie drąsiau jaustųsi, pasitikėtų savimi prieš svarbų pasirodymą kokiame nors atsakingame renginyje. Ne taip dažnai sutinkame pozityvų požiūrį į atviras pamokas.

                             Šios pamokos yra labai svarbios. Tai yra būdas mokytis, analizuoti, vertinti, tartis, konsultuotis. Manau, kad tokia mokytojų vedamų atvirų pamokų forma yra reikalinga ir naudinga mokymo procese ir mokiniams, ir mokytojams, nes jose mokytojai   skleidžia savo sukauptą darbo patirtį.

 

                                                                                           Mokytoja metodininkė Rima Podprugina